Job 25 van 44


Report this listing

Solliciteren



ADMINISTRATIEF BEDIENDE


Functie

Onze klant gelegen te Geel behoort tot één van de belangrijkste leveranciers van vlees in Europa.

Ze leveren vlees op maat voor de grootdistributie, winkelketens, beenhouwerijen en de horeca.
Ze zijn gespecialiseerd in kalfsvlees, rundvlees, varkensvlees, geitenvlees, wild en gevogelte.

Het breed assortiment van vleesproducten bestaat uit zowel technische delen als geportioneerd, vers, diepgevroren, veredeld of gegaard vlees, tot en met de verpakking onder beschermende atmosfeer.

Binnen deze grote groep met 9 afdelingen zijn ze op zoek naar een administratief bediende ter versterking van hun team!

Ben jij op zoek naar een administratieve uitdaging en hou je van afwisseling?

Dan is deze job misschien iets voor jou:

- Je staat in voor de verkoopsadministratie

- Soms ontvang je klanten aan de balie

- Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de mailbox

- Je springt in wanneer nodig op de personeelsdienst

- Je wisselt van bureau tussen de verschillende afdelingen

Je werkt van 8u30 tot 17u00 van maandag tot vrijdag.

Ref:OFF

Jouw profiel

  • Je hebt minimum een ASO diploma behaald of bij voorkeur een bachelor diploma
  • Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans
  • Je houdt van administratieve taken en bent aangenaam aan de telefoon
  • Je houdt van klantencontact. Dit is meestal telefonisch maar kan ook live aan de balie zijn
  • Je verandert graag eens van afdeling
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

  • Je werkt 40 uren per week van 8u30 - 17u00
  • Je hebt recht op 20 dagen jaarlijks verlof aangevuld met 12 ADV dagen
  • Je ontvangt een aantrekkelijk loon op basis van jouw leeftijd en ervaring aangevuld met maaltijdcheques van €7,45 per gewerkte dag.
  • Na een geslaagde interimperiode van 6 maanden ontvang je een vast contract met hospitalisatie- en groepsverzekering. Op termijn is ook een bedrijfswagen mogelijk.
  • Indien je reeds over een vast contract beschikt maar de overstap wil maken, dan is de klant bereid om jou onmiddellijk een vast contract aan te bieden

Solliciteren

Office
015/29.30.01
office@skillflex.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht